فضای کار اشتراکی هموار اولین خانه خلاق طراحی، معماری و ساختمان در ایران

صنایع خانه خلاق و فضای کار اشتراکی هموار اولین خانه خلاق در حوزه طراحی، معماری و ساختمان در ایران

در مقاله (خانه خلاق چیست؟) به تفضیل از چیستی تا چگونگی نحوه عملکرد و کارایی همچنین رسالت هر خانه خلاق در مسیر شتابدهی تیم ها و استارتاپ ها در حوزه های مختلف توضیح دادیم. در این مقاله درباره اولین خانه خلاق حوزه طراحی، معماری و ساختمان و در کنار این حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای هموار در استان البرز توضیح خواهیم داد.

 

 

 

فضای کار اشتراکی هموار یا خانه خلاق هموار؟

شاید این سوال پیش بیاید که کدام یک از این عنوان ها صحیح است و یا چرا باید یک فضا هر دو این عنوان ها را داشته باشد؟

فضای کار اشتراکی بستری برای استقرار به لحاظ فیزیکی میباشد حال با امکانات و مقرراتی که هر کدام از آنها با یکدیگر متمایز هستند اما جداقل هایی هم برای ارائه خدمات آنها هست به طور مثال متراژ آنها و دیگری جامعه حرفه ای کاری که در آن محیط وجود دارد. 

خانه خلاق علاوه بر اینکه به فضای فیزیکی برای دریافت جواز نیاز دارد تمرکز خود را بر روی شناسایی و استعدادیابی جهت شتابدهی تیم ها و استارتاپ های حوزه های مورد نظر خود کرده است که همانطور که یاد شد خانه خلاق هموار در دو حوزه طراحی، معماری و ساختمان همچنین فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای تمرکز دارد.

در نتیجه این دو مقابل یا در تضاد یکدیگر نیستند بلکه مکمل و همسو هستند و از سوی دیگر فضای کار اشتراکی بهترین و شاید تنها بستر این روزها برای سرمایه گذاری و سرمایه پذیری استارتاپ ها هست.

خانه خلاق هموار چگونه به رشد تیم ها و یا فریلنسها را تسهیل میکند؟

خانه خلاق و نوآوری در ایران به منظور حمایت از افراد خلاق و کارآفرینان طراحی شده است و هدف اصلی آن‌ها تسهیل فرآیند توسعه،  تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف است. 

خانه های خلاق و نوآوری از جمله خانه خلاق هموار در کرج و استان البرز واسطی بین معاونت ریاست جمهوری و کسب و کار ها و تیم های نوپا هستند. 

خدمات خانه خلاق و نوآوری چیست؟
ارائه خدمات زیرساختی و استقرار:
فراهم کردن فضای کاری و امکانات مورد نیاز برای تیم‌ها و شرکت‌های نوپا.


 شبکه‌سازی:
ایجاد فرصت‌هایی برای ارتباط و همکاری بین فعالان حوزه‌های مختلف.


آموزش و منتورینگ:
ارائه آموزش‌های تخصصی و مشاوره برای توسعه کسب‌وکارها.


جذب سرمایه:
کمک به جذب سرمایه‌گذاران و ارائه سرمایه بذری برای پروژه‌های خلاقانه.

خانه های خلاق و نوآوری به عنوان بستری برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای خلاق و نوآورانه عمل می‌کنند و به کارآفرینان کمک می‌کنند تا ایده‌های خود را به محصولات و خدمات تجاری تبدیل کنند.

 

عضویت در خانه خلاق و نوآوری هموار

چنانچه دارای ایده ای نوآورانه و خلاق هستید و یا تیمی دارید که برای هدفی نوآورانه قدم برمیدارد میتوانید با پرکردن فرم درخواست عضویت خود را در خانه خلاق و نوآوری هموار تکمیل نمایید تا درصورت بررسی و تایید از خدمات هموار بهره مند شوید و با دغدغه ای کمینه به پیشبرد اهداف خود در بستری پویا و خلاقانه بپردازید.

126
529
7

​​متر مربع

​​​ظرفیت موجود

استارتاپ

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش