فضای کار اشتراکی روزانه، راهکاری مناسب جهت شبکه سازی استارتاپ‌ها و فریلنسرها | هموار

فضای کار اشتراکی روزانه، راهکاری مناسب جهت شبکه سازی استارتاپ ها و فریلنسرها؟

در دنیای پرسرعت امروز، باتوجه به اطلاعات زیاد اطرافمان اولویت اول با حذف کردن و سپس انتخاب بستر های کاری مناسب جهت ساختن و یا گسترش ارتباطات با کمترین زمان در حوزه های کاری تیمی و یا خودمان است. باتوجه به اینکه امروزه افراد چند شغل دارند یا در چند جا به صورت ثابت یا منعطف کار میکنند فضای کار اشتراکی گزینه مناسبی برای شبکه سازی میباشد که با گسترش دورکاری، کارهای ضروری و ... اشتراک های روزانه برای مخاطبان مفید و انتخابی اقتصادی میباشد. اما فضای کار اشتراکی روزانه چیست و چرا به آن امروزه نیاز است؟ در این مقاله به بررسی این مفهوم می‌پردازیم.

 

رزرو میز روزانه راهکاری مناسب برای شبکه سازی در فضای کار اشتراکی هموار

فضای کار اشتراکی روزانه چیست؟

فضای کار اشتراکی روزانه یک محیط کاری انعطاف‌پذیر است که به افراد و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به صورت روزانه از فضای کاری مجهز و حرفه‌ای استفاده کنند. برخلاف اجاره دفتر به صورت بلندمدت، در این نوع فضاها شما می‌توانید تنها برای یک روز، یا حتی چند ساعت، یک میز یا دفتر کار رزرو کنید. این مدل کاری برای فریلنسرها، استارتاپ‌ها، و حتی شرکت‌های بزرگ که نیاز به فضای موقت دارند، بسیار مناسب است.

 

. مزایای استفاده از فضای کار اشتراکی روزانه:

1. انعطاف‌پذیری بالا:

با استفاده از فضای کار اشتراکی روزانه، شما می‌توانید بسته به نیاز خود از اشتراک میز روزانه به صورت اختصاصی یا اشتراکی استفاده کنید. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد تا بدون تعهد بلندمدت، در هر زمانی که نیاز دارید از فضای کاری مناسب بهره‌مند شوید.

2. کاهش هزینه‌ها:

اجاره فضای کار به صورت روزانه به مراتب اقتصادی‌تر از اجاره دفاتر بلندمدت است. شما تنها برای زمانی که نیاز دارید هزینه پرداخت می‌کنید و از امکانات مجموعه مورد نظر خود که شامل اینترنت پرسرعت و فضایی آرام و حرفه ای هست، بهره‌مند می‌شوید.

3. شبکه‌سازی:

فضاهای کار اشتراکی روزانه مکان‌های مناسبی برای ملاقات با افراد و کسب‌وکارهای مختلف هستند. این فرصت‌ به شما امکان می‌دهد تا شبکه‌سازی کنید و ارتباطات حرفه‌ای خود را گسترش دهید تا به اهداف خود نزدیک تر شوید.

4. دسترسی به امکانات مورد نیاز:

فضاهای کار اشتراکی روزانه معمولاً مجهز به امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق‌های جلسه، فضای استراحت، و فضای ناهارخوری حتی فضای استراحت نیز هستند. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا کارهای خود را با کیفیت بالاتری انجام دهید.

 

سوالات و نکات مهم درباره فضای کار اشتراکی روزانه

1. چرا باید اشتراک روزانه خود را خریداری کنم و یا با مجموعه مورد نظر تماس بگیرم؟

چون امکان دارد ظرفیت روزانه فضای کار تکمیل باشد و یا افراد و تیم ها فضای کار اشتراکی روزانه را رزرو یا خریداری کرده باشند.

2. فقط برای چند ساعت به این فضا نیاز دارم نه یک روز کامل، آیا ساعتی هم میشه رزرو کرد؟

بعضی از فضاهای کار اشتراکی در سراسر ایران اشتراک ساعتی هم دارند اما فضای کار اشتراکی هموار صندلی روزانه دارد.

3. میز اختصاصی هست یا باید با اعضای دیگر در یک میز باشیم؟

هموار به دو صورت، صندلی روزانه خود را سازمان دهی کرده، میزهای تک نفره و میز های چهارنفره که مناسب برای تیم ها و فریلنسرها به صورت انتخابی هست. (البته با توجه به اولویت رزرو اعضا)

4. با یکدیگر یا تلفن در فضای کار اشتراکی روزانه میشه صحبت کرد؟

در فضای کار اشتراکی نباید بلند صحبت کرد و برای صحبت با یکدیگر به صورت آرام میتوانید صحبت کنید و بهتر است برای صحبت های طولانی از فضای جلسه استفاده نمایید همچنین برای مکالمه های تلفنی خود از فضاهای در نظر گرفته شده استفاده کنید.

5.قیمت فضای کار اشتراکی روزانه چقدر است؟

قیمت ها در هر فضای کار اشتراکی متفاوت است اما یک نکته قابل توجه میباشد آن هم قیمت مناسب و اقتصادی نسبت به کار کردن در کافه ها میباشد و یک نکته مورد اهمیت دیگر کاربران حوزه های مختلف در کسب و کارها در محیطی آرام و حرفه ای نیز میباشد.

 

قیمت فضای کار اشتراکی اعضای انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران:

 

فضای کار اشتراکی کرج

فضای کار اشتراکی هموار 

 

فضای کار اشتراکی تهران

فضای کار اشتراکی پارادایس هاب 

فضای کار اشتراکی هفت و هشت 

فضای کار اشتراکی زاویه  

فضای کار اشتراکی ماجرا

فضای کار اشتراکی کارمانا

 

فضای کار اشتراکی اصفهان

فضای کار اشتراکی آبی سفید 

 

فضای کار اشتراکی مشهد

فضای کار اشتراکی هاوش 

فضای کار اشتراکی متر مربع

 

فضای کار اشتراکی شیراز

کارخانه نوآوری شیراز

 

اشتراک روزانه در فضای کار اشتراکی هموار برای چه کسانی هست؟

 

فضای کار اشتراکی برای هنرمندان برای مثال نقاش‌ها با بوم‌های خود میتوانند زیبایی قابل توجهی به محیط کار اهدا کنند؛ در کنار این مورد فضای کار اشتراکی برای ترید میتواند به افزایش میزان تمرکز و نتیجه گیری آنها در محیطی آرام کمک کند حتی فضای کار اشتراکی برای تولید محتوا علاوه بر اشتراک‌های روزانه میتوان به صورت ساعتی تهیه کرد. 

 

اگر به دنبال اشتراک روزانه در کرج و فردیس در محیطی حرفه‌ای و پویا هستید، "هموار" بهترین انتخاب برای شماست. هموار با ارائه فضاهای کاری متنوع و مجهز، به شما این امکان را می‌دهد تا در محیطی الهام‌بخش و کارآمد به فعالیت‌های خود بپردازید. امکانات هموار شامل اینترنت پرسرعت رایگان، فضای استراحت، چای رایگان، و اتاق‌های جلسه مجهز می‌باشد. ساعت کاری فضای کار اشتراکی هموار از 9 صبح تا 9 شب در روزهای هفته است و تعطیلات با اطلاع‌رسانی قبلی اعلام می‌شود.

126
529
7

​​متر مربع

​​​ظرفیت موجود

استارتاپ

021 22 79 00 89
0900 22 79 0 89

ارتباط با هموار

ساعت کاری هموار: شنبه تا پنجشنبه ۹ - ۲۱ | جمعه‌ها ۱۰ - ۱۷

تخفیف فضای کار اشتراکی
سبد خرید